RSS
Mazeretim var,
Asabiyim ben
...

8.03.2010

her şey bir feedle başladı...

dolu dolu geçirdiğim pazarlar 2 elin parmağını geçmez sanırım.
Ama bu pazar günü daha bi başkaydı.
Gabriella'nın "kız kıza tiramisu" etkinliği herkese iyi geldi sanırım.
Çalışmalara geçen haftadan başladık.Morkedipatisi'mcimle maskeler için kap aldık.
Canım onları pek güzel süslemiş.Ellerine sağlık.
Maskeyi de en kısa zamanda yapıcam.
Kendisine:http://morkedipatisi.com/ linkinden ulaşabilirsiniz.

Sevgili Gabi;bikaç gündür harıl harıl bu güne hazırlanıyordu.Heyecanla "kızlarr x firması da sponsorumuz oldu" şeklinde sevinç dolu feedleri anafeedi doldurdu. :)
"amatör olacak,eksiklikler olabilir" falan dedi ama profesyonel şekilde yapsa kırmızı halılarla karşılanırdık sanırım. :)
Kendisine: http://www.mutfaktakicadi.com/ linkinden ulaşabilirsiniz.
Ayrıca Gelişim Enstitüsü'nden değerli bir isim Yasemin Sungur da aramızdaydı.Fazla sohbet etme fırsatı bulamadık fakat tanıştığım için çok mutlu oldum.
Kendisine: http://www.yaseminsungur.com/ linkinden ulaşabilirsiniz.
gelelim etkinliğe...
pazar günü ehliyet sınavımın ardından -ayrıca yazacağım- eve döndüm rüzgar gibi hazırlanıp çıktım.
Taksim'de morkedipatisi ve ef ile buluşup Cafe & Bistro Kaave'ye doğru yol aldık.Daha önce de gittiğim bi mekandı fakat hiç içeri girmemiştim.
Ahu Hanım,gabi ve Gabi'nin sevgilisi Özgür içerideydi.Gabi ve Ahu hanım içten gülümsemeleriyle karşıladı bizi.
Ardından Ahu Hanım elleriyle yaptığı tiramisudan ikram etti bize.
Cheesecake diğer tatlıları Ahu hanım yapıyormuş...
Özellikle limonlu cheesecake mutlaka tadılması gereken bi tat.
PENTİ,bize süpper çoraplar hediye etti.Damla Hanım'a da çok teşekkürler. :)
Ardından yapılan çekiliş sonucu yaklaşık 20 kişiye çeşitli hediyeler verildi.
Bunlardan bir tanesini L'OCCITANE markasının ürünüydü.
Ve kutusuna hayran kaldığım bu hediye bana çıktı. -kalbim temiz mi ne :) -

Ardından Ahu Hanım tiramisu yapmaya başladı...

ve tahmin edersiniz ki ne tiramisunun ne de cheesecakelerin kırıntısı bile kalmadı :)

Yedik yemesine de bir de bunları yakması var tabii.
Onun için de sevgili İrem Özer bize MAYADROM SPORTS CENTER adına, etkinliğe katılacak tüm bayanlara Mart ayı içerisinde kullanabilecekleri 7 günlük spor üyeliği hediye etti.
Vee işte o cadı :) :

Ve keyifli dakikalarımızı ölümsüzleştiren sevgili Burçin Çobanoğlu’ na da teşekkürler...
http://www.burcincobanoglu.com/
Son olarak:DR. Burhan TAN,
Kul-Tem, Multi-GYN, Gürcan Gönül Hair Make Up ve BKM...
Sizlere de teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kaçmıyorum,
Kovala istediğin kadar.
Kadın olmak; dikenli acılar,
Hayatsa milyonlarca alyuvar.