RSS
Mazeretim var,
Asabiyim ben
...

25.03.2010

Çok Filim olamamış Bu Hareketler...

Dün ÇFHB'nin basın gösterimine katıldım.
Maçka G-Mall,pek sakin olması nedeniyle tercih ediliyor sanırım.
Çay-kahve faslının ardından saat 13.00 gibi filmi izlemek üzere salona geçtik.
Öncelikle şunu söylemeliyim ÇGHB ekibi kan kaybediyor bence.Sebebi şu ki;skeçlerde yaratıcılık konusunda tıkanmalar başlamış.
Fragmanına kahkahalarla güldüğüm filmi izlerken 3-4 yerinde gülmüşümdür.
"Sağlam" diyebileceğim espriler yoktu bi kere...
Sonra skeçleri çok uzatmışlar.Bunun yerine 3-4 skeç daha eklenebilirmiş.
Filmin başlangıçta gösterilen "ses,görüntü,yönetmen" vb ekibin yazıldığı jenerik kısmı çok güzeldi.setteki her göreve uygun metaryallerle,görsellik katmışlar yazılara.
BKM'nin işleri genelde temiz oluyor zaten. (bkz: Eyyvah Eyvah)

Tahmin edeceğiniz gibi Eser ve Oğuzhan ön plandaydı.
Makyajlar çok başarılıydı:Ayça ve Emre'nin şu halini çok beğendim.

Favorim tabii ki hıyarlı baba ve havuçlu anneydi:

Şu skeci de izledikten sonra anladım ki;
BKM çok güzel "fragman" yapıyo.

-ki bu fotoğrafı duvar kağıdı yaptım-
filme puanım: 7/10

3 yorum:

pippi haşmet dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum. Esprileri önceden sağlamdı çünkü işi ciddiye alıyorlardı artık farkındalar ya da değiller bilmiyorum ama önemsemiyorlar izleyiciyi. Nasılsa gülüyorlar, seviliyoruz düşüncesi var. Eski lezzetini bulamadığım ve aile ortamında izlerken belden aşağı esprilerin dozunu kaçırmaları rahatsız ettiği için izlemiyorum. Normalde belden aşağı esprilerden rahatsız olan bir tip değilimdir ama yerinde değil ki bunların esprileri aksine sırf gülsün millet diye ayan beyan küfrediliyor.

< "Böyle spor mu olur" A. Q. >

Ben de diyorum ki böyle espri mi olur.?
Yanlış yapıyorlar ama önemli olan reytingse doğru yoldalar buyursunlar bir süre daha gider bu böyle.

pippi haşmet dedi ki...

Film hakkında da hiç umudum yok. Daha orijinal bir film beklerdim ama fragmanı izledim ve gördüğüm şey tutmuş karakterlerin kullanıldığıydı. Bu da sadece aceleye gelmiş bir iş olduğunu gösterir. Hasılat derdiyle yapılmış gibi duruyor.

pandora dedi ki...

yani klasiktir işte bilirsiniz.
bi yapım TVde tutar mutlaka filmi çekilmelidir falan.

Yorum Gönder

Kaçmıyorum,
Kovala istediğin kadar.
Kadın olmak; dikenli acılar,
Hayatsa milyonlarca alyuvar.