RSS
Mazeretim var,
Asabiyim ben
...

6.03.2010

Ali ile Ramazan


Nihayet kafamı toplayıp kitap okumaya başladım.
Geçen hafta bir arkadaşımın hediye ettiği Ali ile Ramazan kitabını okudum.
Perihan Mağden'in tarzını pek beğenmiyorum açıkçası.Alışık olduğumuzun çok dışında olaylar, genelde kitaplarda göremeyeceğimiz küfürler ve bir de eşcinseller...
Evet,biraz fazla cesur.
Gelelim hikayeye.
Ramazan yetiştirme yurdunda büyüyen bir çocuk.Ali de onun kaldığı yurda getiriliyor.İlk günden itibaren aralarında bir çekim oluyor.
Gazetelerin 3'üncü sayfasından fırlamış gerçek bir hikaye....
Hayata karşı ayakta durmaya çalışan 2 gay, hayatın zorlukları ve apansız gelen ölümler.
Puanım: 6/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kaçmıyorum,
Kovala istediğin kadar.
Kadın olmak; dikenli acılar,
Hayatsa milyonlarca alyuvar.