RSS
Mazeretim var,
Asabiyim ben
...

5.03.2010

Eyyvah Eyvah Galadayım!!

Önüm arkam sağım solum ünlü efenim...
Yapımcıların sosyal medyayı keşfe çıkması takdire değer bi olay.Friendfeed üzerinden yapılan oylama sonucu kazandığım davetiye ile kırmızı halıdan geçip filmi ilk izleyenlerden olma şansını elde ettim.
Bir filmi vizyondayken izlemekten ziyade herkesten önce izlemeyi seviyorum.Neyse,mail geldi BKM'den Galaya bekliyoruz diye.Arkadaşım Burcu da pek memnun oldu tabii.bu ara hiç izlemediğimiz kadar film izledik.
Galaların bi başka güzelliği de benim gibi TV sektöründe olanların galalar sayesinde görüşebiliyo olması.Eski ekibimde oradaydı.Özlemiştim iyi oldu.
Neyse sıra filmi izlemeye geldi.O kadar kalabalıktı ki güç bela boş salon bulduk.
BKM ekibinin bir diğer filmi ÇFHB fragmanı bile bayağı güldürdü seyirciyi.

Gelelim filme...
(H)üseyin Badem ve onun trajikomik hikayesi işlenmiş.Klasik gibi görünse de filmi farklı kılan şey Hüseyin Badem'in yaşam tarzı,şivesi,kültürü...
Rakısı,şivesi,oyun havaları da biraraya gelince özellikle biz trakyalıları daha bi çekti film.
Demet Akbağ'ı pek severim.Yine konuşturmuş oyunculuğunu.
Filmi 2 kez izlemiş biri olarak 2 seferinde de güldüm.
Şu sıralar yapılabilecek en iyi komedi filmiydi bence.
Puanım: 9/10
Mutlaka izleyin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kaçmıyorum,
Kovala istediğin kadar.
Kadın olmak; dikenli acılar,
Hayatsa milyonlarca alyuvar.