RSS
Mazeretim var,
Asabiyim ben
...

14.06.2010

gülmesene!

21 yıllık hayatımda bi halt olamamanın verdiği ağırlık beni kamburlaştırıyo.
Hayat,her gün ebemi öpüyosun farkında mısın bilmiyorum!
Çocukluğumun geçtiği canım ev yıkılmak üzere kafasız biri yüzünden.
İşsizim ve cebimde 10 kuruş falan var.
10 yaşındaki kardeşimle beraber ergenliğime ışınlandım resmen.
Babam da bıraktı işi.
Kıyafetlerim iyice bollaştı ve benim darlarını alacak param yok.
Sevgilim de yok.Oysa karşı komşunun koca götlü kızı,alyans taktı.Herifin arabası bile var.
İstanbul'dan gitmek istiyorum.Bağlayan hiçbi şey yok.
İnsan içine çıkmak istemiyorum.
Bütün gün deniz kenarında bi evde oturmak istiyorum.
Göğsünde uyumak istiyorum.
Gülme Tanrı'm lütfen.

2 yorum:

xoxo dedi ki...

hey hey.Depresynla sevişmeyi bırak.Her şeyin düzeliceğinin farkında olmalı bazen insan.Tanrı sana gülmüyor seni sınıyor bence.

pandora dedi ki...

yok öyle bi dünya bebeyim.

Yorum Gönder

Kaçmıyorum,
Kovala istediğin kadar.
Kadın olmak; dikenli acılar,
Hayatsa milyonlarca alyuvar.