RSS
Mazeretim var,
Asabiyim ben
...

13.06.2010

hala almadınız mı??

Kitabım geldi sonunda çarşamba günü...
PuCCa'yı uzun zamandır takip ediyorum.Kitabını da merakla bekliyodum.2 gün içinde bi solukta okudum.
Çok eski yazılarını okumamıştım.
Kitabı okurken kahkaha attığım bile oldu.Çok eğlenceli bi tarzla yazmış...
Okuyan Us yayınevinden 3 bloggerın daha kitabı çıkacak...
"Her Boku Bilen Adam","Sami Hazinses" bi de "mayoneziseverim".
Bu kitabı okuduktan sonra onları da merakla beklemeye başladım...
Bence Cem Mumcu çok güzel bi projeye imza attı.
PuCCa'yı da bir kez daha tebrik ediyorum.
Umarım en kısa zamanda ikincisi gelir...

4 yorum:

sanitabant dedi ki...

ben tatili bekliyorum, plaj kitabı yapacayim kendisini:)

StummScream dedi ki...

Üzerine para verseler bırak okumayı göz gezdirmem.

pandora dedi ki...

@sanita tam bi plaj kitabı evet :)
@stumm kızlara daha çok hitab ettiği bi gerçek aslında..

wimparella dedi ki...

bloggerlara verilen önem için bi başlangıç oldu türkiye de gerçekten güzel bir işe imzasını atmış

Yorum Gönder

Kaçmıyorum,
Kovala istediğin kadar.
Kadın olmak; dikenli acılar,
Hayatsa milyonlarca alyuvar.