RSS
Mazeretim var,
Asabiyim ben
...

20.02.2010

eyyvah eyvah!


Bu hafta gösterime girecek olan yeni bir yerli komedi filmi.
Başrollerinde Ata Demirer ve Demet Akbağ rol alıyor.
Demet Akbağ'ı özlemiştik.İyi oldu.
Son zamanların bol reytingli dizisinden tanıdığımız Tanju Tunçel de rol alıyor yapımda.Çok doğru bir seçim bence.

Filmin konusu:Hüseyin (Ata Demirer), Çanakkale’nin Geyikli Beldesi’nde ninesi (Tanju Tuncel) ve dedesiyle (Salih Kalyon) yaşayan bir delikanlıdır. Hayatını müzisyenlik yaparak kazanan Hüseyin’in iki büyük aşkı vardır: Biri klarneti, diğeri de sağlık ocağında görevli hemşire Müjgan!
Tam Müjgan’la da, müzikle de hayatı mutlu mesut devam ederken, hiç beklemediği bir nedenle bir yolculuğa çıkması gerekir. Bu yolculuk başta Hüseyin olmak üzere etrafındaki bütün insanların hayatını değiştirecektir. Hatta İstanbul’da şarkıcılık yapan Firuzan (Demet Akbağ)’ın bile...

Filmin web sitesi: www.eyyvaheyvah.com

Ayrıca yapım ekibini,sosyal medyayı keşfettiği ve bloggerları önemsediği için tebrik ediyorum...
Merakla bekliyoruz. :)

1 yorum:

ŞIKELLA dedi ki...

bu filmi bende merak ediyorum

Yorum Gönder

Kaçmıyorum,
Kovala istediğin kadar.
Kadın olmak; dikenli acılar,
Hayatsa milyonlarca alyuvar.