RSS
Mazeretim var,
Asabiyim ben
...

4.05.2009

kuaför

Şu kuaför yaşanmışlıklarına hastayım.Hele benim gibi,her uzvunuz için ayrı kuaföre gidiyorsanız...
İlk gittiğini kuaförün klasik sorularıdır:
-Yaş kaç?
-Okuyo musun?
-Saçını kime kestirdin?
-Bi dahaki sefer kaşın için bana gel.
-Yaşını sormadan "abla" falan da derler...
Bizim burdaki kuaför daha bi başka...
İlk kez başka bi kuaförde fön çektirmeye başladım.
İlk gün gittiğimde "abla" diyodu.
Bugün öğrendim ki kızla yaşıtmışız.
Çıkışta "canım" oldum.
Bu akşam ikinci kez uğradım,açık mısınız dedim.
Daha burdayım "bebeğim" gel bekliyorum, dedi.
Fön çekerken "hayatım" dedi.
Fönün bitmesine yakın "aşkım" dedi.
Korkuyorum.

3 yorum:

Finduilas dedi ki...

ahaha fazla samimi. :D hiç sevmem öylelerini.

can dedi ki...

iyi aşkımla bitmiş.. :D fonde askıma geldı ıse sac boyamada...:D

pandora dedi ki...

ahuahahha :D
yok artık

Yorum Gönder

Kaçmıyorum,
Kovala istediğin kadar.
Kadın olmak; dikenli acılar,
Hayatsa milyonlarca alyuvar.