RSS
Mazeretim var,
Asabiyim ben
...

23.04.2011

size biraz hayallerimden bahsedeyim...

Yazma isteğini kaybetmek sanıyorum ki kendimize dair yaşayabileceğimiz en büyük kayıplardan...


Ve ben, 2 aydır yazmamışım.


Sadece buraya değil -hadi blog kapalıydı - kağıt kalemi elime alıp da kendim için tek satır yazmamışım.


Bu yaz:
Bu yaz yine çok yoğun. 1 senelik işsizliğin ardından tekrar başa sardım hayatımı,
yeniden staj
yeniden finaller
yeniden aynı stresler.
Bir yerde part time çalışıyorum, haftada bir gün.
Henüz maaş almadım ama insanın emeğinin karşılığını alması güzel bi şeydir diye düşünüyorum, yani mantıken öyle kehkeh


Neyse işte bi makinam var D3000, hiç hevesim kalmadı. Elime bile almıyorum, o derece.


Sanırım mezun olunca işsiz kalıcam gibi geliyo ya da çok alakasız bi işte çalışırım.
Hayatta hala istediklerimi alabilmiş değilim.


Sonra bu yaz;
-rock'n coke,deep purple ve daha pek çok konsere gitmek istiyorum.
Eğer iş olayını halledersem kesin kaçarım yani, kesin.


Hayat, yalnızken taşıyamayacağım ağır bir yük gibi.


Ve henüz 21 yaşımdayım.

2 yorum:

StummScream dedi ki...

Ben diyorum insanlara sürekli gezen farklı yerleri dolaşıcak biri değilsenize almayın şu meredleri.

Acı gerçekler maalesef.

StummScream dedi ki...

Hatta benim telefonum bile fıstık gibi çekiyor yani =P

Yorum Gönder

Kaçmıyorum,
Kovala istediğin kadar.
Kadın olmak; dikenli acılar,
Hayatsa milyonlarca alyuvar.