RSS
Mazeretim var,
Asabiyim ben
...

25.09.2009

Şimdi mesela bi gündüz programı düşünün.
sunucu Esra,Seda vs vs...
Mühim konular konuşuluyo "Tüp Bebek"
Diğer bi konukta türkücü...
yeni çıkmış.
Türkücü,doğru bir zamanda doğru soruyu patlatır kazara.Doktor:çok yerinde bir soru sordunuz, der.
Heh işte dememelidir.O an türkücünün götü kalkar ve arka arkaya saçma salak sorular sormaya başlar.
İşte o, çok boktan bi andır.
Söyliim dedim.

3 yorum:

Finduilas dedi ki...

g.tü kalkmasa şaşardım zaten. D:

turist dedi ki...

çok iyi bir tespit, kutluyorum (:

ve evet bazen bu proğramları izlediğimi anladım böylece =/

pandora99 dedi ki...

hadi itiraf edin.hepimiz izliyoruz =)

Yorum Gönder

Kaçmıyorum,
Kovala istediğin kadar.
Kadın olmak; dikenli acılar,
Hayatsa milyonlarca alyuvar.