RSS
Mazeretim var,
Asabiyim ben
...

21.08.2009

ödüllümim













Heyy Pipisi olan kızzzzzzzzzz,saol be sende olmasan :p
bu ödülü yalnız ve güzel missipipiye ithaf ediyorum :D :D
Bu mim şöyle ki;
1. Ödülün logosunu bloguna eklemek. (yukarda)
2. Ödülü aldığın kişinin linkini, ödülle ilgili yazına yazmak. (çoh duygusal yazarım)
3. Sevdiğin 7 şeyi listelemek. (alışveriş, konsere gitmek, fotoğraf çekmek, oce sürmek, müzik, kitap okumak,boş işlerle uğraşmak. )
4. Sevdiğin 7 blogu listelemek. ( ces, missipipi, CamentA, Eyes of Me, PuCCa, NESNEL İLETİ, Siminya - ki inadına link vermiyorum! :)) )
5. Ödülü göndereceğin bloglara mesaj bırakmak (valla girip okusunlar, üşeniyom)


Oh beeeeee! :D
Yesariiiiii Yesariiiiiiiiiii gör bah ne bloggerlar var :D

5 yorum:

yesari dedi ki...

puhahahahahahahahhah...

readerdan okuyordum...

içimden şöle geçiriyordum..."demek öleee , hmmmm....demek öleee"

sonunda koptuuummm...

evet yaaa ne bloggerlar var...daha link vermeyi bilmiyorlarrr...bilmedikleri gibi sormayı bile gururlarına yediremiyorlar:)))

yesari dedi ki...

bide o kelime doğrulama şeysini kapatmanı öneririm...yorum yaparken pek bi sinir bozuyor..

ama bilmezsin sen şimdi nerden kapatılacağını da:)))

pandora99 dedi ki...

haaaaaaaaaa haaaaaa :D
gayette sordum ama o kadar kişinin bilogunun linkini vermek işime gelmedi!
saane ha saane :D kapamıycam!
buğrağğsığğğğğ benim! :p
biliyorum nerden kapanıcaanı

cesetizleri dedi ki...

ayht :D teşekkür ederim sevdiğin bloglara girebilmek ne mutlu.. teşekkür ederim efendim çook hem de. ;)

pandora99 dedi ki...

hemi de ilk sıradan :)

Yorum Gönder

Kaçmıyorum,
Kovala istediğin kadar.
Kadın olmak; dikenli acılar,
Hayatsa milyonlarca alyuvar.