RSS
Mazeretim var,
Asabiyim ben
...

26.04.2009

yaşasın yemak yemaağğğk!

Silivrideydim.
Korkmayın,Ergenekon'a değil;kısa bi tatile gittim.
Mangal partisi,kısa bi deniz turu falan.
Çok ihtiyacım varmış.Tüm yorgunluğum gitti.
Okulun kapanmasını iple çekiyorum.
Tatil.
Tatil.
Tatil.
Annemle yolda şarkı tartışması yaptıydık sabah:
TSM eserinin sözleri aynen şöyleydi:
"İkimizinde saçları ak,
Öyle durup bakışacağız..."
Sözlerle alay ettim bayağı bi.
Akşam dönüş yolunda tek çeken radyo Küpe FM'de KüpeRock programı var.Vega'dan "Bu sabahların bir anlamı olmalı" çalıyo.
Annem durdu durdu:
"Bi de dinlediğimiz şarkılara bıdı bıdı ediyosun.Sözlere bak yok cam açık kalmış yok uyumuşta koltuğun üstünde..."
sözleriyle içini döktü.
Amaaaaaan. :D

2 yorum:

khaos dedi ki...

Mangal mangal mangal..
:))

pandora dedi ki...

ye,ye bitmiği. :D

Yorum Gönder

Kaçmıyorum,
Kovala istediğin kadar.
Kadın olmak; dikenli acılar,
Hayatsa milyonlarca alyuvar.